Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ  

Στην TEMPUR, δεν σας φέρνουμε απλά ένα κρεβάτι για να κοιμηθείτε – σας υποσχόμαστε την Νυχτερινή Αναζωογόνηση για το Σώμα και το Μυαλό.
ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΣΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΤΟ…
  • Περισσότερο από 90% των κατόχων προϊόντων TEMPUR εκτίμησαν την άνεση του κρεβατιού τους ως Άψογη ή Πολύ Καλή.*
  • 93% των συμμετεχόντων είπαν ότι ο ύπνος τους προκαλεί ευχαρίστηση.**
  • 97% των συμμετεχόντων είπαν ότι η άνεση που προσφέρει ένα στρώμα μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου τους.**
ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΣΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΟ ΣΤΡΕΣ…
  • 97% των συμμετεχόντων είπαν ότι ο ύπνος είναι αποτελεσματικός για την ανακούφιση από το στρες.**
  • Οι περισσότεροι συμμετέχοντες (94%) είπαν ότι θεωρούσαν ότι οι ζωές τους είχαν λιγότερο στρες όταν είχαν κοιμηθεί καλά. **
ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΣΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΕΠΑΥΞΑΝΕΙ …
  • 85% των συμμετεχόντων είπαν ότι ο ύπνος συντελεί στην ανακούφιση του πόνου τους.**
  • 90% των συμμετεχόντων είπαν ότι χρησιμοποιούν τον ύπνο σαν μια νυχτερινή θεραπεία.**
*Μελέτη για το προφίλ των καταναλωτών της Tempur-Pedic (Δεκέμβριος 2006), η οποία διεξάχθηκε από την Blackstone Group.

**Έρευνα του National Wellness (Απρίλιος 2007) – διεξάχθηκε από την Majority Opinion Research
Σε μια μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς (Δεκέμβριος 2006) για τους κατόχους των προϊόντων TEMPUR, η οποία διεξάχθηκε από την Blackstone Group για λογαριασμό της Tempur αναφέρθηκαν τα παρακάτω αποτελέσματα:
  • 93% περιγράφουν την ποιότητα του κρεβατιού TEMPUR ως Άψογη ή Πολύ Καλή.
  • Περισσότεροι από 90% εκτίμησαν την άνεση του κρεβατιού TEMPUR ως Άψογη ή Πολύ Καλή.
  • Σχεδόν 73% εκτίμησαν ότι η αξία του κρεβατιού TEMPUR ήταν Όχι Υψηλή ή Καθόλου Υψηλή.
  • 94% των κατόχων προϊόντων TEMPUR λένε ότι το κρεβάτι TEMPUR ανταποκρίθηκε ή ξεπέρασε τις προσδοκίες τους.
  • Σχεδόν 9 από τους 10 (88%) κατόχους προϊόντων TEMPUR περιέγραψαν τους εαυτούς ως Υπερβολικά Ικανοποιημένους ή Πολύ Ικανοποιημένους από το κρεβάτι TEMPUR.
  • 85% των κατόχων προϊόντων ΤEMPUR είπαν ότι ήταν Υπερβολικά Ικανοποιημένοι από τα προϊόντα ή ότι πολύ πιθανόν να τα σύστηναν στην οικογένεια τους ή και σε φίλους.
  • Κατά μέσο όρο, οι κάτοχοι προϊόντων TEMPUR ανέφεραν ότι είπαν σε 12 ανθρώπους για τα νέα αυτά στρώματα.
  • Από αυτούς τους κατόχους προϊόντων που συνέστησαν την TEMPUR σε φίλους ή στην οικογένεια τους, 22% ανέφεραν ότι αγόρασαν τουλάχιστον μια φορά ένα προϊόν TEMPUR.
  • Περισσότεροι από τα ¾ των κατόχων προϊόντων TEMPUR είπαν ότι η TEMPUR είναι η πιο πιθανή μάρκα σε περίπτωση που θα αγόραζαν επόμενα στρώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου